Sunday, December 5, 2010

..Saya cuma sayangkan dia seorang..

Semalam..sye tibe2 dapat panggilan dari ex bf sye.. ye mintak kapel.. Siap nak masuk meminang!! Hahaha.. Terkejut dibuat nyer.. Nasib baik lar saya xde sakit lemah jantung.. If tak.. Tak tau lar ape akn jadik.. Ermm..hari nie,hari ke 5 saya berada d perak nie.. so far.. biasa aje sebab xde ape yang bleyh dibuat.. (dalam erti kate len,BOWSAN!!) Hahahaha.. Ok2..back to our first story.. Mamat nie..memang plek.. Time owg dok tergile2 kt dia.. ye layan orang pn xnak.. siap ngutuk2 lagik.. Nta lar.. Maybe tu lar sifat manusia kowt.. Time kapel,xnk hargai.. Dah putus,sbok mencarik... Kelakar kan?? Ok lar.. memang,saya yang mintak putus dengan sume yang pernah bergelar EX... tapi,sebab mereka2 nie yang wat hal.. (sape suruh kan? Padan mke!) so,GUYS... Tolong lar paham.. Saya sedang bahagia dengan si dia...

Awak... Saya betol2 sayangkan awak.. Walaupun saya nie ske crek pasal ngan awk.. Merajok dengan awak.. Tapi,apa yang saya buat sume sebab nakkan perhatian dari awak.. Sebab saya nak cuma awak di hati saya..Sebab saya nak cume awak yang mnje kan sye..Afifee b Ahmad.. Di saat ini, betapa sye rindukan awak.. perlukan awak.. Saya sangat2 sayangkan awak... Hidup sye ceria bile bersama dengan awak cyunk...




My love... beby betol2 sayangkan abang... Im sorie coz i always make u worry bout me.. Always make u feel jelouse bcoz of me.. im sowie.. I just want u 2 noe dat i really love u..  Need you in my life as u complete my life.. <3



p/s : Love you always n forever hubby...

3 comments:

Afifee said...

I love you too .... always n forever <3

Nur Qurratuaini Mosha said...

thnz my love... <3
im sowie of wat i've done hunny.....

Pieka said...

so sweet :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...