Tuesday, December 21, 2010

..Kami Juara!!..

Akhirnya.. Penat lelah dan masa yang telah dikorban kan untuk boria nie berhasil juga apabila UniMAP dinobatkan sebagai johan untuk boria FestKUM 2010 nie.. Alhamdulillah.. Rasa tak sia2 bila kena marah ngan abah.. Hehe.. Apa2 pun, sekalung tahniah dan terima kaseh kepada mereka2 yang telah menyumbangkan tenaga seterusnya menjayakan boria nie.. Thanz you all!! Seperti yang dijanjikan.. Nie ade beberapa pic yang smpat di upload untuk tatapan semua.. :)




Tengok..Time praktis pun sempat nk posing2.. :P




Sempat lagik nak bergambar ngn abg fendi before mekap ;)



Orang kuat boria.. From left, Abg Fendi, En Nazri, En wan dan Abg Zam..



Geng2 boria!!!


Nie lar boria.. Pakaian mesti nk meriah jer.. So,paham2 je lar ye..


Sempat rembat topi dari dak USIM.. Hehehe :P



Nie asnalira.. Thanz babe for coming!! =)



Sesudah tamat pertandingan.. Sempat lagik nak posing2.. Thanz dear for ur support and understnding..



Bukti kemenangan kami..!!





p/s: Geng2 boria akan berlawan di Penang pulak pada 28 dan 29 Disember nie.. Wish me luck!! ^^

6 comments:

FizA said...

congrats.. ^_^

Ayesha Ismail said...

tahniah..

Nur Qurratuaini Mosha said...

#FizA#
thanz ;)

Nur Qurratuaini Mosha said...

#Ayesha Ismail#
terima kaseh ;)

~eZmALiZa~ said...

wow! not bad! tahniah.. :)

Nur Qurratuaini Mosha said...

#ezmaliza#
hye babe..thnz.. btw,i need ur help... hehehe.. hope to see u soon.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...