Saturday, June 18, 2011

..Impian ku ^_^..

Hello sume.. Apa kabar? Harap2 semua nya sehat2 la ye? Kali nie.. Saye nak bercerita pasal impian sye dari dlu lagi.. Sebenarnya,dari dulu lagik sye minat dengan baking nie.. Tapi disebabkan abah macam tak berapa setuju dengan pilihan sye nie.. Akhirnya sye amek keputusan untuk terus kan dalam bidang perakaunan dan seterus nya melanjutkan pelajaran di dalam bidang perniagaan antarabangsa..Tapi,sye tak pernah lupakan impian sye nie and now sye amek keputusan untuk buka cafe sendiri.. So,dari tahun lepas lagi sye dah memulakan bisnes secare kecil-kecilan nie.. Mula2 dengan jual cupcakes.. And now, terjebak pula dengan homemade choc dan apam polka dot.. Hehe.. Mari lihat contoh2 cupcakes,choc and apam yag sye wat untuk tempahan.. 
















nie tempahan choc dr customer sye ^_^




Sye menerima tempahan untuk choc doorgift.. Kalau nak,sila2 la PM sye kat facebook sye,ye? And untuk apam polka dot pula,sye cume terime tempahan dr PERAK dan PERLIS..






 Ha.. Sye juga ade buat puding.. Puding nie nk try dulu.. Sebab nak jual time bulan puasa nanti.. Insya Allah.. Sye akan berniaga di bazar ramadhan nanti..


p/s : Doakn y terbaek untuk sye ye..? Terima kaseh ^^



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...