Saturday, August 7, 2010

..My New Life..

Hye!! Bertemu lagi di blog saya nie.. Saya cuma nak bagi tahu bahawasanya saya telah pun membuang cincin saya di dalam laut di Kuala Perlis tadi.(itu merupakan cincin kapel saya dengan seseorang selama 2 tahun)..  Saya akan cuba bina hidup baru bersama orang yang lain yang lebih saya sayang. Berterima kasih kepada seseorang yang banyak mengubati hati saya nie..(siapa lagi kalau bukan "abang senior saya).. Tadi saya telah pun melepak bersama "abang senior" saya di tepi laut yang sangat mendamaikan.. Saya akan pergi tempat itu sampai saya bosan.. Haha:P.. Cuma agak menyegankan saya sebab saya terserempak dengan kawan-kawan "abang senior" saya tatkala saya sedang memegang erat tangan "abang senior" saya.. (gatal nye saya nie).. Jadi,dengan muka yang konon ya malu-malu itu,saya pun follow "abang senior" berjumpa dengan kawan-kawan nya.. haihz..Kontroversi lar nampaknya lepas nie..:P

p/s: Tahniah kepada "abang senior" saya yang telah berjaya graduate pada petang tadi. ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...