Wednesday, August 11, 2010

..Selamat Berpuasa..

Salam semua...!! Hari ini hari pertama Ramadhan saya bersama "abang senior".. Kami berbuka secara sederhana sahaja(ibu saya cakap,xelok membazir).. Hehe:P.. Untuk pengetahuan semua.. Nie lar kali pertama saya berbuka bersama seorang lelaki sahaja tau!! (mesti "abang senior" bangga2 baca blog nie).. Haha.. Kami pergi ke bazar di stadium dan ternyata itu merupakan 1  langkah yang paling silap pernah kitaorang buat sebab kami terjumpa ramai kenalan di sana.. Adoi.. Seperti biasa,mereka akan senyum2 dan.. Segan nya saya rasa(nasib baik tak pegang erat tangan "abang senior") Hehe:P.. Dan.. Seperti biasa,kami menghabiskan masa yang konon nya banyak tuyh di tepi pantai.. Cuma kali nie agak xbesh sebab tiada angin yang sepoi2 tuyh.. If ada angin yang sepoi2 tuyh,dapat lar saya tergedik-gedik dengan "abang senior".. Lalalala~~ Menghabiskan masa dengan "abang senior" merupakan benda paling seronok sebab nie lar masanya untuk saya kenal "abang senior" saya nie.. Tapi,seronok, seronok jugak Qurra.. Study jan lupa.. Hehe:P..

Esok,saya akan ke kampung angkat saya di Kg. Telok Tambun Tulang.. Saya akan merindui "abang senior" saya lar nampak nya.. Xpe lar.. Tak lama pun..2 hari jer.. Hehe:P

p/s: Selamat Menyambut Ramadhan pada semua umat Islam.. Jangan ponteng puasa ye..;)

2 comments:

Afifee said...

Yea..abang senior pown mesti merindui awk jugak kan Qurra ;P

Nur Qurratuaini Mosha said...

tu..saya xtau..kne tyne empunya bdn lar nmpak nyer;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...