Friday, August 6, 2010

..My First Entry..

Hari nie...pagi-pagi lagi saya dah bangun lewat gara-gara on9 dengan seorang "abang senior". Dia ada bersama saya tatkala entry ini di post kan.. Dengan wajah yang sangat malu-malu kucing(konon nya lar).. Anyway,saya sangat BERTERIMA KASIH pada "abang senior" saya yang banyak membantu saya mengubati luka di hati ini.. Ye..awak yang disebelah saya..Terima kasih ye..hehehe:P 

Hari ini sepatutnya menjadi hari yang best sebab "abang senior" saya bawa saya jalan-jalan.. Bersama motor Honda Wave 125.. Number plat motor terpaksa dirahsiakan...lalala~~ Akan tetapi..Ni lar yang buat saya BENGANG tahap dewa sebab ada seorang senior saya(perempuan ye) yang sangat-sangat tak tau buat perancangan sistematik.. hu~~ geram tau tak?? Kesian pada "abang senior" saya yang kena bawa saya balik cepat sebab akak tuyh.. Then,saya dapat tahu yang saya hanya perlu berada di pesta konvo pada malam hari(time akak tuyh call saya,waktu petang lar). Kan dah susah kn "abang senior" saya kan? Kesian dia.. Ye awak..sowie tau!! 

Lupa plakk..blog nie blog kedua yang saya wat.. Blog yang dulu tuyh boleh abaikan.. saya sedang membina hidup baru bersama yang tersayang..^_^

p/s: "abang senior"..saya sayang awak sangat2..^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...